زنجیرهای صنعتی
نوشته شده توسط : حسینی

یکی از مهمترین ابزارهای انتقال انرژی زنجیره های صنعت است. زنجیر صنعتی  ابعاد و مواد مختلفی دارند و در مدلهای مختلف با یک و دو -رو تولید می شوند. رایج ترین مواد مورد استفاده در زنجیره های صنعتی فولاد ضد زنگ و فولاد کم یا زیاد کربن است. در خرید زنجیر صنعتی، از پوشش هایی مانند گالوانیزه برای محافظت از زنجیرها استفاده می شود. لایه گالوانیزه عمر سرویس زنجیره ای و در برخی موارد تولید شده از طریق زنجیرهای تلفنی را افزایش می دهد.

 

زنجیر صنعتی با اتصال قسمتهای کوچک زنجیره به یکدیگر ساخته می شوند. این قسمت ها به پین ​​ها وصل می شوند. این زنجیره هنگامی که در چرخ همزمان گنجانده شده است ، قدرت را به سرعت دیگر منتقل می کند. قیمت زنجیر صنعتی به تنهایی یا در صورت حرکت ابزاری دیگر می توانند یک نیروی محرکه باشند. زنجیرهای صنعتی به دلیل اندازه و مرحله آنها ، به روشی کنترل شده و غیر طراحی ، از سختی کشش بالایی برخوردار هستند. نقاط ضعف این زنجیرها شامل سر و صدا در محل کار و وزن سنگین است.

 

از زنجیره های صنعتی در بسیاری از صنایع از جمله سیمان ، فولاد ، معدن ، روغن ، ماشین ، کشاورزی و غیره استفاده می شود.

 

 

زنجیره های حمل و نقل یا زنجیرهای قابل حمل
زنجیره های حمل و نقل یا زنجیره های انتقال انرژی

زنجیره های حمل و نقل مشابه زنجیره های انتقال انرژی هستند. زنجیره های حمل و نقل از تعداد زیادی ورق های مرتبط با ورق ساخته شده اند. هر یاتاقان شامل یک سوزن و درختچه ای است که بر روی آن چرخش چرخانده شده است. یاتاقان ها و بوته ها برای مقاومت در برابر فشارهای زیاد و قادر به حمل بارهای سنگین طراحی شده اند ، این ویژگی باعث می شود که این زنجیره مقاومت زیادی در برابر نقص ، خم شدن و کرنش داشته باشد.زنجیرهای صنعتی با غلتک

 

 

زنجیرهای صنعتی با غلتک

این زنجیره های قوی در دستگاه هایی که خطوط وسایل نقلیه جمع آوری می شوند ، گندم را درو می کنند و انواع مختلفی از انرژی را در سیستم های حمل و نقل حمل می کنند ، استفاده می شود. از انقلاب تولید تا به امروز ، زنجیره های غلتکی عامل اصلی رشد صنعتی هستند. از این زنجیره های متنوع همچنین می توان برای بلند کردن بارهای سنگین و اضافه کردن ویژگی های جدید با اضافه کردن لوازم جانبی جدید که ویژگی های حمل و نقل ویژه ای را ارائه می دهد ، استفاده شود. زنجیرهای غلتکی قوی ، قابل اعتماد و با هزینه هستند.

استانداردهای زنجیره ای ، مانند ANSI / ASME و ISO UK ، نشان دهنده سختی کشش ، خستگی ، مرحله ، عرض غلتک و قطر انواع زنجیرها است. استحکام کششی یکی از مقادیر اصلی برای توصیف سختی شکستگی زنجیره ای است. بسیاری از عوامل مانند نوع فولاد در ساخت زنجیره ای ، نوع عملیات حرارتی که بر روی مواد اعمال می شود ، کیفیت ساخت و ساز و کانتور اتصال دهنده ها و ضخامت آنها این آمار را تشکیل می دهد. با توجه به اینکه زنجیره غلتکی بیشتر از ظرفیت کار خود عمل می کند ، احتمال لغو زودهنگام آن وجود دارد. استفاده از زنجیره های قوی برای برنامه های خاص خود بسیار مهم است ، زیرا عدم رعایت منبع تغذیه می تواند به سیستم شما آسیب برساند و در صورت ضعیف بودن سیستم شما برای نیازهای شما باعث آسیب جدی شود. انتخاب زنجیره اندازه مناسب برای برنامه شما می تواند حداکثر طول عمر و عملکرد را برای تجهیزات ارزشمند شما فراهم کند. برخی از برنامه ها ذاتاً زیر بار سنگین تر هستند و معمولاً از زنجیرهای غلتکی سنگین استفاده می کنند.

 

 

مزایای زنجیرهای غلتکی استاندارد

تمام زنجیرهای غلتکی دارای غلطک های سخت هستند که چرخش پوسته را افزایش می دهند و در عین حال سکته مغزی را در گیربکس در حین کار کاهش می دهند.تمام اجزای زنجیره برای دستیابی به حداکثر مقاومت و مقاومت بیشتر اصطکاک پردازش می شوند.
برای افزایش قرن سایش و کاهش هزینه نگهداری این زنجیرها ، 100 ٪ روغن کاری اجزای دارای روغن داغ انجام می شود.
استانداردهای بین المللی زنجیرهای صنعت
استانداردهای اصلی بین المللی زنجیرهای صنعتی ANSI ، DIN و ISO است.

استانداردهای بین المللی زنجیرهای صنعت

انواع زنجیره های انتقال انرژی
زنجیره های صنعتی مورد استفاده برای انتقال برق به بارهای سنگین در صنایع به دو استاندارد و B طبقه بندی می شوند.

زنجیرهای سری A شامل اعداد 30 ، 40 ، 50 ، 60 ، 80 تا 240 است که از یک ردیف تا 6 ردیف هستند و در سه مدل ساده قرار دارند و دارای یک شاخ و دو شاخ هستند. سری A توسط DIN 8188 ، ISO 606 یا استانداردهای ANSI نامگذاری شده است. این زنجیرها سریال آمریکایی نامیده می شوند.

زنجیرهای سری B شامل اعداد 08b ، 10b ، 12b ، 16b تا 72b است که از یک ردیف تا 6 ردیف و در سه الگوی ساده است ، یک قسمت با شاخ و دو طرف با شاخ. سری B مطابق با استانداردهای DIN 8187 به عنوان ISO 606 نامگذاری شده است. این زنجیرها سری اروپایی نامیده می شوند.

زنجیرهای کوتاه بیت و سریال با دقت بالا A.
زنجیرهای یک ردیف
زنجیرهای دو ردیف به پنج ردیف سری A
زنجیرهای کوتاه بگتی و سری B با دقت بالا
زنجیرهای صنعتی سنگین
زنجیرهای خاردار دقیق قدم کوتاه
زنجیرهای خاردار سنگین
زنجیره های انتقال دو رنگ
زنجیره موتور سیکلت
زنجیره های میدان نفتی
زنجیرهای روغنهای صنعتی سنگین
زنجیرهای خم برای اتصال
زنجیرهای مادی از صفحات نیکل
زنجیرهای آرام
زنجیرهای هیدروسرویس

زنجیرهای هیدروسرویس
زنجیره های هیدروسپر مقاوم در برابر خوردگی هستند و در شرایطی که زنجیره در تماس با آب و نمک است ، مناسب است از زنجیره های برق استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت زنجیر صنعتی و یا خرید زنجیر صنعتی با ما در تماس باشید.

 

کاسه نمد - فروآلیاژ و مواد افزودنی ذوب - گرافیت کم سولفور - فروسیلیکو منیزیم  - گرافیت پولکی - گرافیت پرسولفور - خمیر الکترود - فروتیتانیوم - نیکل - فروکروم پرکربن - فروسیلیس - فرومنگنز کم کربن - فرومنگنز متوسط کربن - فرومنگنز پرکربن - اقلام مصرفی و نسوز - ول بلوک پاتیل - افشانک‌های آب پاش -صفحه اسلاید گیت - نازل داخلی و خارجی پاتیل - نازل تاندیش - ول بلوک پروس پلاگ - پروس پلاگ - آنتی اکسیدان‌ها - آنتی اکسیدان - آنتی‌اکسیدان 6PPD (4020) - آنتی‌اکسیدان IPPD (4010)

آنتی‌اکسیدان TMQ

کائوچو طبیعی

کائوچو طبیعی RSS1

کائوچو طبیعی SMR 20

کائوچو طبیعی SMR 10

کائوچوی طبیعی SVR 20

کائوچو طبیعی SVR 10

شتاب‌دهنده‌ها - شتاب دهنده CBS گرانول

شتاب‌دهنده MBT

شتاب دهنده CBS پودر

شتاب‌دهنده TMTD

شتاب‌دهنده MBTS

انواع زنجیر صنعتی - زنجیرهای صنعتی تک ردیفه - زنجیرهای صنعتی دو ردیفه - زنجیر های صنعتی سه ردیفه - زنجیر تایم صنعتی - زنجیر باربرداری دو سر قلاب - زنجیر باربرداری قلاب کج - زنجیرهای گالوانیزه - رولبرینگ - رولبرینگ بشکه‌ای - رولبرینگ سوزنی - رولبرینگ مخروطی - رولبرینگ استوانه‌ای - بلبرینگ - بلبرینگ کف گرد - بلبرینگ خود تنظیم - بلبرینگ تماس زاویه‌ای - بلبرینگ شیار عمیق - تسمه

V belt

تسمه شیاری - تسمه دندانه‌ای - کالای برق - انواع فیوز، خازن، تریستور - انواع کابل جمع کن، ضربه‌گیر جرثقیل و قرقره ریلی ، قرقره تیرآهنی و C ریل - انواع فرستنده و گیرنده جرثقیل به همراه لوازم جانبی - انواع ترانسفورماتور و متعلقات - تجهیزات ابزار دقیق - انواع سرکابل، کابل شو مسی و آلومینیومی و تجهیزات ارتینگ - انواع سیم و کابل مسی و آلومینیومی، فشار قوی و ضعیف، انوع کابل فرمان و نسوز - انواع کلید مینیاتوری و کلیدهای حرارتی و کنتاکتور - انواع درایو - ابزارآلات برقی - چراغ قوه و پروژکتور

اینورتر LS IS7

اینورتر LS M100

اینورتر LS IV5

اینورتر LS H100

اینورتر LS IG5A

اینورتر LS S100

اینورتر LS IC5

اینورتر LS IE5

سافت استارتر Siemens

سافت استارتر Schneider

ابزارآلات باغبانی و کشاورزی - ابزارآلات جوشکاری - سرپیک و انبرها - اتو لوله - مانونتر - اینورتر جوشکاری (دستگاه جوش) - ابزارآلات ایمنی - دستکش ایمنی - عینک ایمنی - ماسک ایمنی - ابزارآلات موتوری - اره موتوری - موتور برق - ابزارآلات دستی - قیچی لوله‌بر - چکش - جک مکانیکی - پیچ گوشتی و فازمتر - انبرها - ابزارآلات اندازه گیری - آچار - ابزارآلات برشی - سنگ ساب آهن اوسیس - سنگ برش مینی آهن اوسیس - سنگ برش آهن اوسیس - سنگ برش مینی استیل اوسیس - سنگ برش استیل اوسیس - سنگ ساب مینی آهن اوسیس - سنگ پروفیل‌بر اوسیس - سنگ برش آهن اوسیس - سنگ بر اوسیس

سنگ برش هیوندای

سنگ برش هیوندای مدل HAC- 1803

سنگ برش هیوندای مدل HAC- 18016

 





:: موضوعات مرتبط: زنجیر صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: زنجیرهای صنعتی , انوع زنجیر صنعتی , خرید زنجیر صنعتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: